Calendari

dilluns, 29 d’abril de 2019

PRIMER DIA A PRADA

El dimecres dia 10 d'abril tots els nens i nenes de 4rt fins a 6è, de Mura i Monistrol, ens n'anem a fer un intercanvi cap a Prada! A les 8:30 hem de ser tots al camp de futbol per agafar l'autobús que ens ha de portar cap a Prada. Un cop ja hi som tots, l'autobús arranca cap a Monistrol. Un cop ja hi hem arribat, els nens i nenes de Monistrol pugen al bus que, (ara sí), ens portarà cap a Prada. Ara anem per l'autopista, i... Ja hem creuat la frontera!!! A mig camí del viatge el bus para a una cafeteria perquè puguem esmorzar. Agafem les motxilles amb el menjar i seiem a les taules que hi ha a fora. Deu minuts més tard tornem a pujar al bus. Ara que ja ens ha tocat una mica l'aire... Seguim el viatge molt animats, fins que veiem que el bus entra dins d'un poblet... Ja som a Prada!!! Agafem les motxilles i les maletes, i anem a saludar els nens i nenes de Prada que tantes ganes teníem de veure. Ens condueixen cap a l'escola, allà podrem deixar les maletes. Agafem les motxilles i el dinar i sortim cap al pati, per dinar. El català de Prada és una mica diferent al nostre, per exemple, el que per nosaltres és el dinar, per ells és el pícnic... Un cop hem acabat de dinar, ens deixen un temps lliure per jugar, abans d'anar al camp de rugbi... Fem una fila perquè els mestres ens comptin a tots i a totes, i marxem cap al camp de rugbi. Pel camí ens fixem que a la vora dels carrers hi ha com uns petits "carrerons" d'aigua, li preguntem al Sergi i ens explica que l'aigua que no fan servir els pagesos per regar el camp, la canalitzen cap allà. Arribem al camp de rugbi, el camí es bastant curt. La Martina ens presenta el Galdric i el Guillem, els dos nois que ens faran el taller de rugbi. Comencem fent sis grups amb nens de totes les tres escoles. El primer taller és de placatges. Ens posem amb fila davant d'una altre grup, un membre del grup del davant és posa de genolls i un del nostre grup avança cap endavant per tal que el de l'altre grup li pugui fer un placatge. Un cop fet, cada membre se'n va a la cua de l'equip contrari. El següent taller és de passades, tornem a fer sis grups diferents. Ens donen una pilota de rugbi i comencem a fer passades amb el nostre equip. Fem varis tallers de passades. El tercer taller consisteix en fer "mini partits" entre nosaltres. Hi ha alguns nens que no hi participen. Acabem l'activitat de rugbi i marxem cap a la Bressola, on ens esperen alguns pares. Marxem per parelles a la casa que ens pertoca i demà...

Sió

1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.