Calendari

dilluns, 22 de maig de 2017

INTERCANVI AMB PRADA

El dimecres dia 26 d'abril els nens i nenes de 1r fins a 6è vam anar a Prada. Primer vam pujar a  l'autobús que ens portaria fins a Prada. Després d'una estona d'anar amb autobús  vam parar a una cafeteria per esmorzar. Quan vam acabar d'esmorzar vam tornar a pujar a l'autobús. Llavors al cap d'una estona vam creuar la frontera i... ja estàvem a Prada!
Ens van fer una súper benvinguda! Llavors vam anar a l'escola per dinar. Quan vam acabar de dinar ens van fer una petita visita per l'escola. Després vam sortir al pati a jugar. Primer vam jugar al pi i després a les gomes. Llavors vam entrar a l'escola a jugar a jocs de taula o a dibuixar. Quan ja era l'hora de marxar cada nen/a va anar amb la seva família d'acollida.
L'endemà dijous 27 vam anar a Cotlliure. Primer ens vam esperar a l'escola a que hi siguéssim tots per agafar l'autobús. Quan vam arribar a Cotlliure  vam anar a esmorzar i quan vam acabar vam anar a agafar el tren turístic que ens faria una visita guiada per Cotlliure. Primer vam pujar pel camí de les vinyes i una mica més amunt el tren va parar perquè  poguéssim veure el fort de Sant Elme que estava una mica més amunt. Quan baixàvem vam passar per Portvendres que és un poble que té un port molt xulo. Quan vam acabar la visita amb el tren vam anar a jugar una estona a la platja. Al cap d'una estona vam marxar de la platja i vam anar a dinar. Quan vam acabar de dinar vam pujar fins a un far que tenia molt bones vistes. Després vam baixar del far i vam anar a la parada de l'autobús que és allà on ens havia de recollir el bus per tornar a Prada. Un cop vam arribar cada nen/a va anar amb la seva família d'acollida.
L'últim dia de l'intercanvi, divendres 28. Primer vam esperar a que hi siguéssim tots per anar caminant tots junts fins al castell Pams que estava molt a prop de l'escola. Quan hi vam arribar vam esmorzar tots en rotllana. Quan vam acabar d'esmorzar vam jugar a l'aranya gegant i també a l'estop. Quan es van acabar aquest dos jocs encara teníem una estona per jugar abans de dinar. Després d'una hora més o menys vam tornar a la rotllana que havíem fet abans per dinar pizzes. Un cop vam acabar de dinar vam marxar del castell Pams i vam anar al lloc on ens recolliria l'autobús per tornar a Mura.

Primer dia. A Prada.

Segon dia. A Cotlliure.

Últim dia. Al castell Pams.