Calendari

dimecres, 28 de desembre de 2016

Entrevista a la Bruna

El dilluns passat vaig fer de periodista. Vaig anar a baix i vaig fer una entrevista  a la Bruna. La Bruna estava fent una tasca. Llavors li vaig preguntar si volia asseure's amb mi i que jo li fes una entrevista i va dir-me que sí. Després vam asseure'ns i li vaig preguntar com es deia la tasca que estava fent. La Bruna em va respondre que es deia "El cavallet". Li vaig preguntar com es feia aquella tasca i ella em va respondre que primer has d'agafar una bata de pintura i te la poses. Després has d'anar cap al cavallet i després et trobaràs una tauleta i et trobaràs diferents tons d'un color. En aquest cas hi havia el color verd. Amb els diferents tons de colors has de fer un dibuix. La Bruna va fer una casa.



                                              David L. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada