Calendari

dijous, 25 de febrer de 2016

Els tallers de Carnestoltes

Vàrem fer tallers per Carnestoltes. El talles eren :

1. Vàrem pintar la cara. Allà hi havia fotos de gent pintada i podíem triar una foto i pintar-nos la cara o si ho volíem ens pintàvem la cara com volguéssim.
2. Vam deixar el Carnestoltes a la paret i teníem a una taula uns fulls i podíem dibuixar el Carnestoltes com volguéssim.
3. Hi havia una taula amb tot de barrets dibuixats i els podíem pintar com volguéssim i també hi havia cartolines grogues, palets i un motlle amb forma d'estrella. Amb retoladors ho vam resseguir i ho tallàvem i li enganxàvem i ja tenies una vareta.
4. En una taula hi havia antifaços i els resseguíem a sobre d'un paper i després ho decoràvem com volíem. 
5. En una altra taula  hi havia taps i botons i trossos retallats de garrafes i podies fer la teva màscara.

Jo vaig fer dos tallers i em van agradar molt. M'ho vaig passar molt bé i els altres tallers també eren divertits.



Eli

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada