Calendari

dimarts, 17 de novembre de 2015

Projecte rius.

El 20 de novembre a les 3:40 de la tarda vam anar a la RIERA DE NESPRES per fer el Projecte Rius. En el Projecte Rius anem al riu a mirar si l'aigua flueix, si hi ha el nivell d'aigua habitual per l'època del any, com baixa de ràpid, el ph, l'oxigen dissolt... i escrivim el resultat.
Primer vam mirar quantes i quines algues i peixos hi havia. Jo vaig agafar un paper plastificat per veure la transparència de l'aigua. Això ho vaig fer agafant el paper plastificat i el vaig posar a l'aigua i el vaig enfonsar una mica. Mirava quants números veia. També vaig mirar la temperatura, vaig agafar un termòmetre, vaig posar el termòmetre a l'aigua una estoneta, 1 o 2 minuts i vaig mirar la temperatura de l'aigua. Llavors amb unes pastilles de colors vam mirar l'oxigen, el ph i alguna cosa més que ara me n'he oblidat. Després ho vam apuntar a la  llibreta i vam anar cap a l'escola.


ABRIL.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada