Calendari

dimarts, 9 de juny de 2015

Viatge 6è Primer Dia

El dia 26 de maig vam anar al viatge de 6è. Vam agafar l'autocar de Monistrol de Calders cap a Port  Aventura. Quan vam arribar vàrem esmorzar tots junts i després vàrem pujar a les atraccions. La primera atracció va ser el Furius Baco, vam fer una hora de cua però va valdre la pena l'hora de cua. Després vam pujar al Shambala mentre  els que no volien pujar anaven a altres atraccions més fluixes. Al final alguns vam pujar a totes les fortes. Quan ja eren les 7 havíem de marxar perquè l'autocar ens estava esperant. Vam anar amb autocar fins l'hotel Natura Park. Vam arribar a l'hotel. Hi havia un monitor que estaria amb nosaltres tota la setmana. Ens vam instal·lar a l'hotel i vam anar a sopar al bufet lliure. Hi havia de tot, ens vam inflar a menjar . Quan ja vam acabar de sopar vam anar pel poble a fer una gimcana agafant fites i anotant a un paper que teníem el codi secret de la fites. I així va ser el primer dia del viatge de 6è.