Calendari

divendres, 12 de juny de 2015

ÚLTIM DIA

El quart dia ens vam aixecar, ens vam mirar les cares i vam veure que teníem una Z a cada galta i el nas tot vermell. De cop i volta ens vam adonar  que ens faltaven unes quantes coses, vam sortir al passadís i vam veure totes les nostres coses formant  ZER 2015. Vam agafar les coses ( pantalons, mitjons, pintes...) de tot i vam anar-nos a vestir i a rentar-nos.Quan vam acabar  vam anar a esmorzar estava tot boníssim! Quan vam acabar  vam anar a fer caiac. Havies de remar amb el teu company coordinat perquè sinó no avançaves. Si vols anar cap a la dreta has de remar cap a l'esquerra i si vols anar cap a l'esquerra, has de remar cap a la dreta. Mentre estàvem al caiac vàrem jugar a atrapar als monitors. També vam jugar a que l'últim que arribés a la boia el tiraven del caiac. Quan vam acabar vam jugar una estona a la platja i després vam anar a la piscina de l'hotel, ens vam canviar i vam anar a dinar. Quan vam acabar ja ens estava esperant l'autocar i vam emprendre el viatge de tornada a casa.