Calendari

dilluns, 16 de juny de 2014

CONFERÈNCIA DELS NUMMULITS

El dia 6 de juny vaig fer la conferència dels nummulits. Vaig explicar que els nummulits fa entre 40 i 25 milions d'anys que van viure. També que hi havia dos grups: els que es reproduïen com els humans i els que es reproduïen deixant anar espores cap a la femella. Eren tant diferents que els científics van arribar a creure's que eren dues especies diferents. També vaig explicar que els nummulits havien d'estar a uns 20 graus centígrads i que vivien a mars de poca profunditat. I per últim vaig explicar que la pedra nummulítica s'utilitza també per a construir edificis com l'Esfinx, la catedral de Girona i la Sagrada Família. Al final havia  d'ensenyar uns nummulits però me'ls vaig descuidar.

JOSEP

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada