Calendari

dimecres, 21 de maig de 2014

SORTIDA A MONTSERRAT

Els mitjans vam anar d'excursió a Montserrat.
"Vam anar al museu i ens van ensenyar els noms de les muntanyes i vam sentir els ocells com cantaven! Em va agradar molt anar-hi!!" (Sió)
"Vam anar a veure el museu, vam jugar a la plaça i vam anar a una creu caminant!
Va ser divertit!! (Eli)
"Vam veure les muntanyes de Montserrat i quan volíem anar amb el funicular no vam poder, estava espatllat...i vam sentir el soroll de molts ocells, m'ho vaig passar bé!!" (David)
"Ens van explicar que totes les muntanyes abans eren un mar i per això les pedres son arrodonides, després ens van deixar escoltar el cant dels ocells amb un aparell i van venir els ocells allí!! Va ser guai!! Però el que no va ser xulo, és que estava espatllat el funicular..." (Arnau)
"Em va agradar anar a Montserrat per què jo no sabia que la Moreneta l'havien trobat uns pastors seguint estels fugaços i tampoc sabia que als egipcis els treien el cervell pel nas abans d'enterrar-los!" Va ser divertit anar-hi! (Elsa)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada