Calendari

dijous, 20 de març de 2014

ANEM AL MIBA!!!

El divendres passat els nens i nenes més petits de l'escola vem anar al MIBA. L'espectaiva era que el museu els deixés bocabadats... i així va ser, ja que estava ple d'invents i molts dissenyats per nens i nens com ells! Però l'experiència viscuda ens demostra que no només això va ser el que els nens van guardar dins les retines... Entre bossines i sorolls pels cententars de cotxes que volten per la ciutat, van redescobrir un univers molt diferent al del seu dia a dia a Mura... Hi ha molta gent al carrer...hem de vigilar...mireu quines cases tant altes...hi ha gent pobre demananant... Quantes preguntes se'ls van obrir!!! Vam passar un dia molt bonic, compartint tots aquests moments en grup i, evidentment, aprenent coses noves!!!!

1 comentari:

  1. M'ho vaig passar molt bé perquè vaig veure un rellotge que tenia rodes i estava molt contenta perquè vaig veure molts invents. Em va agradar Barcelona, era molt gran, no vaig poder veure els meus cosins que viuen a Barcelona. Vam dinar en un banc i ens ho vam passar molt bé.

    ResponElimina